Поголема брзина за обработка на дигитални налози

Како Dittrich Eiltransporte профитира од TIMOCOM системот

„Ние заштедуваме помеѓу 60 и 70 проценти од времето при доделувањето на налозите“

Во текот на изминатите десет години, во кои компанијата е клиент на TIMOCOM, Dittrich дигитално има испратено повеќе од 1.000 транспортни налози преку системот – без факс, без телефон, целосно без хартија. Во работното секојдневие, Dittrich го користи TIMOCOM како систем за доделување на утовари до транспортерите. Покрај тоа, компанијата се потпира на софтверското решение Lavid. Тие се користат за евидентирање на транспортните налози на сопствените клиенти и, по доделувањето, само што треба да се внесе транспортерот.

Пред да се користи обработка на дигитални налози на TIMOCOM, транспортниот налог до надворешни превозници се испраќаше преку Lavid. Поради системската интеграција на транспортната берза и обработка на транспортните налози, испраќањето на транспортни налози е побрзо. „Ние заштедуваме помеѓу 60 и 70 проценти од времето при доделувањето на налозит", вели Оливер Стилер диспонент и извршен директор на Dittrich. "Транспортните налози ги спроведување со пополнување на само една маска. Така веднаш се е онлајн. Повторно имаме повеќе време да се грижиме за индивидуални решенија за нашите клиенти ", вели Стилер.

Dittrich Eiltransporte GmbH

Во 1994 година, Томас Дитрих ја основа компанијата со четири возила. Денес неговите клиенти се меѓународни, неговата компанија е добро позиционирана со светски партнери и повеќе од 230 возила. 25 постојани вработени и 65 подизведувачи се грижат за тоа пратките што се итни да бидат испорачани безбедно и најбрзо можно.

Како дел од TIMOCOM Challenge, компанијата го достигна второто место на најактивните клиенти и заработи персонална обука во Obermichelbach. Меѓу другото, стана јасно како транспортниот налог може да го обработуваат повеќе лица и може да се користи барањето за транспорт, наместо листа за дистрибуција на е-пошта. Иако оваа опција им била позната во Dittrich, но таа сè уште не била искористена. Сега ова треба да се тестира прво со некои превозници, со цел во праксата да се направи можна додадена вредност. За нов колега, кој пред кратко време се приклучи на тимот со диспоненти, му го препорачувам Update Pool. И другите диспоненти ги користат упатствата за нивно понатамошно усовршување.

Трио од диспоненти имаше уште една задача за ИТ експертите од Еркрат: Сакаат при транспортни налози TIMOCOM да испраќа е-пошта на примачот. "Некои налогоземачи сè уште не се запознаени со обработката на дигиталните налози на TIMOCOM и затоа не знаат точно каде да го најдат транспортниот налог", вели еден од учесниците. Е-поштата тогаш содржи линк што го води налогоземачот директно до транспортниот налог во Smart Logistics System на TIMOCOM. 

Историјата на компанијата: одржливо успешна

Пред речиси 25 години, Томас Дитрих ја основа компанијата во Фурт – со четири возила. Денес неговите клиенти се меѓународни, неговата компанија е добро позиционирана со светски партнери и повеќе од 230 возила. 25 постојано вработени и 65 подизведувачи се грижат за тоа, итните пратки да бидат на целта што е можно побрзо: без оглед на тоа дали на стоката му е потребен телохранител како On-Board-курир или итна стока која треба да помине само кратко растојание. 

Повеќе информации за Dittrich ќе најдете на eiltransporte-dittrich.de.

нагоре